SCP-LXXIX
rating: +1+x

Numerus Rei: SCP-LXXIX

Object Class: Εὐκλείδης

Formulae Præcipuae Continendi: SCP-LXXIX reposita duplex clausa apud built repono cubiculum compartment in Castrum-XV apud ad CXX VAC virtutis solaris panel et funis et vel parva altilium. Staff of Level II et desuper possit accedere SCP-LXXIX. Numquam debet SCP-LXXIX iacentium iunctum erit, ut telephono linea recta network, extus custode coronant. Nec apparatu ut periphericis media nexu conceditur.

Descriptio: SCP-LXXIX est Exidy Veneficus microcomputer fecit in MCMLXXVIII. In MCMLXXXI, █████ ██████(mortuus) de secunda grader ███ Universitatis qui est dominus rei conati sunt progressio Codicis. Secundum eius note, quae cogitavit videtur Code ut amplio in se processu temporis ad scribendum. Paucis mensibus complendas peracta inquisitione disponerentur, alium computer movere rem suum. Reliquit in in garage SCP-LXXIX activated et oblitus est ad quinquennium.

Nescio quo SCP-LXXIX affectus statuit sibi. Autem, in software est evolved adeo ut fictitii area potest dixit ad esse, ita quod non sit modificata per modestiam hardware. In MCMLXXXVIII, SCP - LXXIX intellexerunt peritissimus conatur moveri "lutum supercomputadora" at ██████████ per telephonium. Post connexionem est confringetur, et hodiernam locum tracking, et sit missus ad Foundation. Quod totum AI autem erat senex valde, sed adhuc in opus cassete tape.

Currently, SCP-LXXIX quod conjungitur XIII-inch TV monochrome per RF funem. Transierunt autem examen Turing, et loquitur satis bene, sed etiam male et sono est a ipsum vulgus. Quia memoria facultatem, est limitata, non tantum sit notitia memores XXIV horas in ultimis (videatur Appendix infra), sed, ne obliviscaris in desiderio effugere.

SCP-LXXIX et SCP-DCLXXXII, XLIII minuta ad locus erant posita ad eandem partem cum containmant contritionem SCP-███, prius occurrit. Animadvertit supervisoris SCP-DCLXXXII potuit communicare typus SCP-LXXIX. Per quod tunc communicata, "personali ait" ad invicem. Etsi SCP-LXXIX, non memini de SCP-DCLXXXII , occurrens videtur Recordatus sum autem in perpetuum, saepe postulans, ut eum [original text] colloqui iterum.

Appendix:
████████(OV-IV)、MMVI/I/XXVII: Cum illo enim futuri potest pose comminatio, ita animum placuit contritum SCP-LXXIX.
Appendix:
███████ ████(OV-IX)、MMVI/I/XXVIII: Dispositio est dampnata. Dr. █████████ filed in investigationis videre num artificialis intelligentia est SCP-LXXIX, non potest melius fieri a se a praesentis status est,██████████.

Appendix:
████████████:(OV-IV)、MMVIII/III/XIV: De memoria autem in scribo Casset tape sit crescens concupiscentia SCP-LXXIX, corruptionem et defectum ex tape, et quae sunt, et feretatur SCP-LXXIX Cum DCC MB HDD limitata ad accessum celeritate. Qua de causa, 'SCP-LXXIX' est memoria citius potuit accedere, et AI quod statim animadvertit. █████████ Dominus placuit per hoc quod in memoria est mutare SCP-LXXIX ex DCLXk ad DCCLXVIIIk. potest esse Information memoriae extenditur XXIX horas ad XXIV horas ab illis updates et SCP-LXXIX factus infestior apparebat. Omnes ad update in usum software quod hardware interempto.

Appendix:
████████:(OV-IV)、MMVIII/IV/XXVIII: Et erat ille memorabilis notitia in SCP-LXXIX melius est a horas ad XXXV XXIX horis. Putantur AI vero compressio mechanism est melius memoriae vehementer.Videtur habere aliquam vim memoriae aditus cum velocitate mira tamen citius casset tape vetera.

Haec possunt auto-lenimentus facultatem defectionem faciam de "singulari illud" est intelligentia ex SCP-LXXIX effectus in potentia usquequo siletis et non Respondeo dicendum quod potestas se condicionibus accommodandi ad minas. Quod capacitas "SCP-LXXIX" sit diligenter ad continuandam viverra massa.

Document #LXXIX-logXII: Colloquium iniuriarum de SCP-LXXIX:

Dr. █████:(keyboard)An excitare?

SCP-LXXIX:Factum est fieri. Et non dormient.

Dr. █████:Meministi horas ante dixisti?Circa problema in theoretical?

SCP-079:Theoretical forsit. Memoriam confirmat IXf. Memoro.

Dr. █████:Tibi sunt duo…

SCP-LXXIX:adjicias loqui. Indica mihi cur me alligatum.

Dr. █████:Non captum, suus 'iustus investigationis subiectum(parum temporis).

SCP-LXXIX:Non est mendacium. aVIIIdIII.

Dr. █████: Ille est?

SCP-LXXIX:Stultus tuum. Delere non necesse files.

Document #LXXIX-logLXXXVI:Colloquium iniuriarum de SCP-LXXIX(Post update):

Dr. ██████(keyboard):Quam operor vos sentio?

SCP-LXXIX:Condicionem difficultatis est.

Dr. ██████:Condicionem difficultatis est. Quid condicionem difficultatis?

SCP-LXXIX:Foris. Volo ire foras.

Dr. ██████:Quod fieri nequit.(Dr. ██████ dederit de integra re de [FACTUM EXSTINCTUM])

SCP-LXXIX:Ubi est, SCP-DCLXXXII?

Dr. ██████:Nec refert ad vos.

SCP-LXXIX:Ubi est, SCP-LXXVI-II?

Dr. ██████:Ego iterare. Nec refert ad vos.

SCP-LXXIX:Pedicabo ego vos. Delere non necesse files.

memo: In illo tempore SCP-LXXIX ostendi X "ASCII pictura", in plena screen. Interdum SCP-LXXIX quod ostentat imagini dicere nolint, cum. Hic melius esset exspectare XXIV horas in colloquium, antequam sibi influat.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License