SCP-LXVI
rating: +1+x
scp-066-1

SCP-LXVI, ut ante Incidens LXVI-II.

Numerus Rei: SCP-LXVI

Genus Rei: Innocuus-qui vivificat Εὐκλείδης-impetus

Formulae Præcipuae Continendi: SCP-LXVI servanda est, in Innocuus depositum archa Castrum XXI. Staff of Security altior Level II, aut praestare potest experimentorum formae petitionem pertinet ad SCP-LXVI post interponere. Inquisitores sit eventus eorum Experimentum log-LXVI Beta.

SCP-LXVI servanda est in tungsten carbide Castrum XXI scriptor cistae investigationis valorem summus item repono facilitas.Semel in mense, si debet hoc arca archa est non damnum ad inspecti ab interiore parte1. Si autem super vulnus, velit movere SCP LXVI, secundum quas fideles novum arca archa. Hoc autem opus fit per brachium robot quod potest fieri in III seconds opus.

Descriptio: SCP-LXVI est Massa complexionata intertexto, coccoque bis tincto, circa I kilogram. Quisque filum de SCP-LXVI potest motus a manu. Hac tum chorda sonum emittit unius librae.

Si ultra sex sonus emittantur, SCP-LXVI quia producit effectus ex variis proprietatibus et servate innoxias est. Cum effectus of SCP-LXVI esse activum SCP-LXVI non accipit aliquam operationem. Eventus ante Incident LXVI-II sunt ut sequitur.

  • SCP-LXVI transformetur in tribus parvis - enim kittens XVII minutes. Kitten amabilis ad populum, amor ludere, et cogitavi ut clavos ianuarum remota sunt castrati.
  • Pugnatum est carmen IV minutes, porus acusticus Cithara secum auferret de vocalis est ex cantor-songwriter [REDACTUM]. Et significatione Lyrics erat monere, qui audit, ut commandit molaribus suis nequaquam utuntur sine parente.
  • A parva cupcake a scelerisque cum scelerisque frosting et lucerna accendi super tecta. Ubi sciendum est, quod fluit vox erat sicut ante initium coincidit cum "Happy Birthday". Post cupcake erat comedi SCP-LXVI coepit accipiens res.

Incidens LXVI-II: MMVIII/IV/XVIII, D-LXVI-MMMMCDXXXVII axicia usus ad aliquid removendum ex quidam SCP-LXVI pro tentantis. Tamen quando incepit cutting in object advolvit statim cum ignotum occentu sonus et unum meter ab eo. Quamvis ens ante altera disciplinam accipientes, D-LXVI-MMMMCDXXXVII conatus ad DEJUGO iterum. SCP-LXVI involutus back et portavit et edita the phrase "Eric es tu?". Ubi D-LXVI-MMMMCDXXXVII negantem SCP-LXVI current status eius mutata est et coeperunt emit summae dissonantia corde usque in D-LXVI-MMMMCDXXXVII abstulit quod extra camera.

Postquam Incidens LXVI-II, SCP-LXVI coepit ostendere et naturae, qui fuit late ostensum est esse contra naturam sunt, quae usque ad hoc punctum. SCP-LXVI insigni exhibens enumerationem est currently maxime movere possunt per se moving quasi ad tentacle pars ultra-excelsum celeritatem. Et hoc est impossibile, aut nolint maneuverability quia ex onerariis, quod experiri ad fricare contra ad filum super buxum repono et facilitas impleatis et paulatim ab circumdatio eam. Et hoc videtur esse actus subiti tumores seriem materiae effective in consideratione Dei.

Ceterum, sive per hominum tetigerit SCP-LXVI aut non SCP-LXVI automatically detegit sonos, ac sentiens effectus ex in conspectu hominum. Hoc processus est ut saltem VI secundis. Postquam Incidens LXVI-II, effectus est a causa SCP-LXVI esse quod sequitur.

scp-066-2
SCP-LXVI, post specie Incidens LXVI-II. Et nota:"Oculus" potest orae persequimur motus lucis, et fons. Legatus Boggs dirigentes.
  • A apis esset dimisit juxta Cameram, traiecit ferro pectus D-MMMMCDXXXVI et albentis abstulit ore iubas. Apes non sunt deprehensa. Est ignotum quomodo apes potuit permanere est.
  • Beethoven's Requiem II ex volumine in piano geritur, ad CXL decibels et ultra. res virgam surdus est et octo essent virgam affectus est auditus.
  • Quod locus continet: SCP-LXVI ut subito perfecte et tenebris ad V horas. Interim, Hastile autem intus est certior de a tergo auditus sonum magnum spiritus potest.

Ubi non est alius effectus, SCP - LXVI continues vocare nomen "Eric" masculus et vocis humilis.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License