SCP-LXVI
rating: +1+x
scp-066-1

SCP-LXVI, ante Casus LXVI-II.

Numerus Rei: SCP-LXVI

Genus Rei: Innocuus-qui vivificat Εὐκλείδης-impetus

Formulae Præcipuae Continendi: Quaesimus ut custodias SCP-LXVI in cupelli et vasorum magni pretii Castrum-XXI. Gradu II subsidium ducere, ad experimentum autem SCP-LXVI post applicationem formae subiectae sunt necessaria. Inquisitores oportet curriculum experimentis inscribo in monumentum experimentum LXVIβ.

Copia SCP-LXVI in a buxum tungsten carbide inauguro in altum-valorem obiectum repono facilitas autem Castrum-XXI. Samel in mense manualis vos postulo ut reprehendo theca pro huius intus damnum1. Si est laedi buxum, moveri SCP-LXVI ad novum theca. Hoc opus ferri de usura et brachium quod mechanica potest in opus tres-trecenti sexaginta hora consummare.

Descriptio: SCP-LXVI est et messa turupis perplexi relatorum circiter I scripulus. Quisque filum de SCP-LXVI potest tracto manualis singillatim. Tum chorda sonum emittit totius cum sana gradus(Ut-Re-Mi-Fa-So-La-Si).

Cum sex sonos quam emittentur, et SCP-LXVI ostendit innocens varii effectus et varii tempus. Dum is in hunc modum progressus, SCP-LXVI omnis sgunt non accipere. Eventus ante Casus LXVI-II monstrantur infra.

  • SCP-XVI transfigurat ut iuvenes feles super septimoyou decimo-sexaginta hora. Iuvenes feles consuevit populus et amo lascivio, et clavus erit considerandum accipiens et curatione feminam remotionem.
  • [REDACTUM] cantor-musica producentis a carmen, carmen an acusticus cithara comitante ad quattuor-sexaginta hora. Contentum lyricus monitum dicens ut "Noli habeo cultri, si suis parentibus non spectant".
  • Crustulam, firmentata coqueretur in poculum, est socolate cum lucerna accensa est in summo ex scelerisque. Prius visa incidit in hunc modum sonitus creata sunt ab initio autem "Felix sies natalis canticum". Pust placenta cum comedi, SCP-LXVI accepit operatio.

Casus LXVI-II: XVIII Aprilis MMVIII AD, D-LXVI-MMMMCDXXXVII quoniam iustus est usus axicia, quia per experientiam removere conatus est pars SCP-LXVI. Ceterum resect coepit, ut incipiunt ictu iniucundum et incommoda sonus. Et cum non posset debeat religacio curruum, et factum est et advolvit circa I gradus auferetur ab eo. Quamvis ens in conspectu altera disciplinam accipientes, D-LXVI-MMMMCDXXXVII conatus est denuo interficiam. SCP-LXVI advolvit et egressus et quod iterum dictum quod "Eric es tu?" Ubi quod negare, SCP-LXVI mutata in eodem statisset optuer (placere respice graphicus).

Post Casus LXVI-II, SCP-LXVI facere coepit significant mores contrarii. Nuns "SCP-LXVI mirabiliter ostendit agilitas possunt per se movere a parte sui ad tentacular ultra-excelsum celeritatem. Si non potest esse motus haec facultatem, aut nolebant usus quod, interdum, quod interius malignus comes
buxum ad filum. Et quod tries impleatis et damnum ut theca. Accipere in considerant propter materiales illius, hae actiones effective.

Ceterum, neglegens homines tangere SCP-LXVI, SCP-LXVI sensum quod exsistantiae hominum. Et illud generat et canetis et effectus automatice. Hoc processus factum quia saltem sex-trecenti sexaginta hora. Postquam Casus LXVI-II, effectus a facit SCP-LXVI monstrantur infra.

scp-066-2
Aspectus SCP-LXVI post Casus LXVI-II. Et nota: "Oculus" potest rursus et semita motus, et lucis fons. Haec imago capta est ab Agente Boggs.
  • Apem apparuit ut clauderent accommodationem locus, et fuge et scelestas post punctio D-MMMMCDXXXVI. Non possumus captis apis. Quam apes persevero exsisto incognita.
  • Beethoven Symphonia II piano geritur, ad CXL decibels et magis. Itaque tres operarios amissa auditus, et octo operarios deformarentur auditus.
  • Et de accommodationem locus SCP-LXVI factus est repente de tenebris V horas. Operario apud accommodationem locus, referunt quod audivi magna spiritum sonus a tergo humero ejus. Sed nobis non potest intellego fons sonus.

Cum peculiari effectus respectu non exhibentis, SCP-LXVI jugiter vocat "Eric" per mesculus humilis vocis.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License