SCP-V
rating: +1+x
SCP-005
SCP-V ampliatum intuitu

Numerus Rei: SCP-V

Genus Rei: Innocuus

Formulae Præcipuae Continendi: Non est periculum proximum et SCP-V ex omni parte. Etiam sic, quod habet unique munera. Itaque et ut necesse speciali pertractatio restringere usus. Ad huius bring object sunt, vos postulo licentia uno saltem gradu IV virgam.

Descriptio: Videtur quod SCP-V is pulchrum ornatum datis clavem, et quod videtur habere key pluma de massa productio cum in MCMXX 's. Haec clavis inventum cum quadam usus hoc clavis ad me mediis interposuerim civilian , in summa securitate facilitas quaedam. SCP-V, videtur unique facultatem habent facile omnes claves aperire regardless of digital utrum sit an mechanicas (see Appendix A). Fons tamen haec potentia est ignotum.

Nota: Si vos utor SCP-V pro securitate perdidit semita, vos postulo ut monitor uno saltem gradu IV virgam. Nos non patitur instaurabo vending machinas, reserans lockers, uti in domum suam in loco claves. Staff quod bring qui in object de facilitas accipient prolixius iudicium.

Appendix A: SCP-V, non potest fere omnes claves aperire. Tamen, sicut effectus ad experimentum, ita ut convertit profeci, densis mechanism quam dissimulata ipsa clavis, ut non saltem quidam non obstante desidia potentiam SCP-V. SCP V, defuit ad recludam fere L% of casibus, in quo obtulistis possemus invenire key profeci, densis mechanism. Ex illis proventibus, SCP-V quod distinguendi quoad tamen provisionis "perceptivum" et porro in cognitiva facultatem ut metiretur probat et SCP-V aguntur. In profeci, densis ars technica qua supra, tantum gravissime occultatum, et tantum camouflaged.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License